KAOS !

Godmorgon, vill bara börja med att går dagen var KAOS ! Sådär då fick jag de sagt iallafall ;) Men nu undrar ni nog varför? Eller nä kanske ni inte gör men jag tänker berätta iallafall! :D

Allt började med att jag va tvungen att åka tiiiiidigt som fan till och med tidigare än vad jag behövt för att hämta mitt manus i skolan och sen vara tillbaks vid bussarna 20 i 8. Så fick gå upp typ hal 6 skojar inte ! Aja, på själva riksteatern som vi skulle till va de ganska chill sen blev de massa snack om när vi skulle sluta för vi skulle ju ha fest på kvällen. Och den va verkligen KAOS på festen. :O Musiken kom typ 1 timme försent, så när alla kom va vi tvungna att uppehålla alla typ 15minuter. Jag hade väääärsta paniken / stressen och trodde seriöst ja skulle svimma eftersom jag inte druckit på hela dagen typ. :s Allt va KAOS i början, sen blev de bättre och jag fick dra upp massa små barn som skulle dansa. Sååå söta ! Men mitt under all stress och allting så ringde Kasper och Jeppe, så de lugnade mig verkligen! Tack killar, kärlek till er :love:

Andra festen började också i KAOS , och den slutade med att jag och Marta typ smööög ut. Eftersom vi va tvunga att tagga till bussen som tydligen inte gick. Men aja, då va ju Kevin där så de va najs! :D Efter en liten stund följde Nelly med mig ut va typ fett irreterad, vet inte varför. Men jag va de, så vi gick bort där ifrån och satte oss och snackade sen kom alla från berget och jag va ju typ skit lack så jag typ skrek lite på dom.. suuuuck ! Men iallafall, drog in igen när Bea ringde. Och sen drog vi vidare in sen drog jag och Kevin ut och typ stod/satt där typ 100000år. As mysigt ! :D Aja, när festen va slut drog jag och Marta på en gång. Stackars dom som behövde städa! Men vi skulle ta bussen så.. Drog ner med folket, och sen drog alla så jag och Marta va kvar. Hon satt och snackade med sin sötnos så jag ringde till Kevin, sociala mot varandra? Ohyes! ;) Men snackade med han i typ 3 timmar, haha. Najsnajs, sen så doooog vi i hennes säng vid typ 2 halv - 3. Och nu är vi uppe, fan va duktiga vi är.

Långt inlägg , haha hoppas ni orkar läsa ! :p


inga bilder här hos Marta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0