Love isn't easy, love is not fear. I love you but you dont care!



Jag hoppas att du förstår att jag blir sårad när du inte håller de du lovar. Att du inte tror på de du själv säger. Att du inte gör som du säger att du ska göra. De finns nu säkert 10 inlägg i utkast som jag skrivit idag. Alla handlar om dig men ingen beskriver verkligen hur de är. Och de kommer inte häller att kunna finnas en text som gör de. Men jag hoppas att tårarna på min kind får dig att inse har mycket de du gjorde mot mig betyder för mig. Kan du bara inse att jag alltid kommer finnas kvar vid din sida och inte någon annan stans! Jag älskar dig, och dom orden kommer som jag sa till dig förut alltid att finnas kvar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0