Tillbaks..

Undra hur många gånger jag har sagt så dom senaste veckorna igentligen? :o Aja, nu är jag iallafall tillbaks. Och vet ni någonting mer som är tillbaks? MIN GAMLA HÅRFÄRG ! :D:D:D Är fucking blond igen! *happyface*

Dagen i skolan har varit heeemsk om man tänker på alla lektioner, har verkligen inte orkat alls idag ! Men personerna och så har varit najsnajs ! :) Drog ner till tumba med älskling♥ och tog tåget till stan, skulle ju till frisören. Har hållt de lite hemlig , så nu bloggen får ni inte säga någonting. Shyyyy ;) Hade 40 minuter på mig innan jag skulle dit så gick in snabbt på H&M och köpte en guns & roses tröja. Pappa blev glad när han såg den, sötnos han är :love: Är iallafall hemma nu och aa vad mer har jag att säga?

Nu ska jag lära mig någonting nytt på gitarren, vi hörs senare ikväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0