Slagg @ Marta ikväll !

Hejpåer, känner mig som en dåååålig bloggare men de får ni tyvärr leva med. Livet leker ju för fan! Idag har skoldagen varit chill som fan! Har bara suttit och spelat gitarr hela dagen typ. På so;n, på bilden, på musiken och på lunchen och självklart på rasterna! :D Jag och Marta drog tidigare från Svenskan! Vi drog till skärholmen för hon skulle fixa sitt hår. Medans gick jag runt i affärerna. Hittade två tröjor bara. De tog typ 2 timmar innan jag hittade någonting! Skärholmen S U G E R verkligen. Ingenting finns i storlek. :o Men jaja, drog där ifrån med Martas mami och papi. Dom släppte oss hos mig och vi fixade grejer och så. Och nu är vi hos Marta och jag sover här ikväll.

Just nu sitter Marta och raderar massa bilder på kameran och sen blir de att gå ut och fota massa somriga bilder. Lägger ut dom senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0