Måndag igen dåååe!




Start på yttligare en ny vecka. Inte de roligaste men man kommer ju bara närmre och närmre sommarlovet! Dagen har varit bääst, nä men jag har iallafall varit på super humör. De är ju ett bra ist för att jag har pms som jag egentligen borde! Men jaja, orkade igenom hela dagen och jag har bara sprungit runt och varit helt craaaaaaaazy! Olle så jävla skön han är! Han bah: Hur känns de? Jag bah: med vad? Han bah: Allt med K och de dära Jag bah, aha du menar att vara singel? Han: ah! Jag ; de är gryyyyyymt najs! Nej men aa nu va jag dum. Tihiih, inte speciellt kul nu nör jag skriver de men då va de det för han är han liksom.

AJa, slutade 10 över 3. Gick ner med Nelly till Tumba och där träffade vi Alex och några lite snabbt. Tog tåget med Maria! :) Och nu är jag här? Inte sy mycket mer att säga än att jag nu ska dra ut i solen! Vi hööööres bebisar , lär ju komma in tillslut ! Bilden är från när jag va på Malta för typ exakt ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0