Hos Marta !

Hej på er , då va man tillbaks här efter en deprimerarperiod. :O Hahah, nej inte riktigt men aa? Iallafall, igår va jag med Mickan och älskling♥. drog vidare till selectträning vid typ 5. Och sen va de att dra he därifrån vid 8, eftersom träningen slutade då? Hah, ähhhm ..

idag hade vi sovmorgon till 10 gillas! Marta kom till mig då, hon kom ju hem från spaninen igår. Så de va najs att se henne! :) Dagen idag har varit lugn kan ju varit för att de typ inte va några klasser i skolan? Eller nä de va för att 6a och b inte va i skolan :p Aja, har ingenting mer att berätta nu. Ska vara social mot Marta nu, eftersom jag är här. Pöööös :)


Jag och söööööti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0