Gitarr as usual!



Har nu suttit hela kvällen och bara spelat. Alltså gittar då ;) Kärlek till de instrumentet alltså! Va även med Jeppa och Kappe ett tag också! :D Kärlek till dom också! ♥ Just berättade väl inte att imorse när jag stod och vä'ntade på bussen ser jag att de är 2 vid cyckelparken. Senare såg jag att de va just dom två! Så jag gick över och stod och väntade på bussen där. Asså kan man inte kalla de närdigt? :o Haha, gullungar!
Imorgon bär de av till Huddinge när jag slutar. Sen kommer de förmodligen en söööööötnos till skolan imorgon *hoppas* Aja, mer om de imorgon när de väl händer. Nu ska jag dra mig mot duschen. Färlåt för dålig uppdatering men så är de om man lever sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0