Fucking amazing dag !



Hejsan
. Hände typ i n g e n t i n g i plugget idag. Eller jo juste, haha Anton och Wase stod vid toaletten och drack. Och sen så kommer jag dit för att prata med dom. Och eftersom jag är beroende av att mitt hår ska se bra ut så kollar jag i spegeln men Anton står fortfarande och dricker. Så han kastade vatten på mig. Sen tar jag och kastar på han och Wase. Sen går dom ut ur toan och då tar jag i mina händer och de blir helt blött. Sen typ trycker jag och Anton oss in på toan och ska blöta ner varandra och Wase står vid dörren och typ dööödar! Haha nääe, men han gör så jag inte kommer ut. De hela slutade med att Lena kommer och bah, ahahaha! Och sen bah, till Wase och Anton vilken klass går ni i? Dom bah 7a, sen hon bah följ med mig upp nu. Och då gick dom upp till deras lärare och sa typ, att dom hade tryckt ner mitt huvud i handfatet och spolat vatten på mig, man bah HAHAHAHHA ! :P Sen har jag, Danne, Cia och Matilda kommit på att vi ska bli VentilMakare när vi blir stora! Hoppas på att tjäna mycke på de! :D

Efter school, drog vi ner några stycken till Tumba drog sen hem och vidare till bmxparken där Jesper och Kasper va. Hade de sjukt najs med dom, helt klart dom bästa snubbarna ! Kom hem för kanske 1 timme sen. Och nu sitter jag här ;)


Kommentarer
Postat av: tova berggren

vad fin du är tjejen! :)

2011-05-13 @ 18:41:42
URL: http://castaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0