En fucking amazing kväll!



Sådär ja, snackar med inte han längre. Gör inte nada just nu känner jag , ska väl kanske ta och sätta på en film eller någonting ist? Men först tänkte jag berätta om min otroligt bästa kväll / dag! ;)

Drog ju som ni vet hem tidigar, la mig och sovi 1½ timme. Sen drog jag och mami till Huddinge och gick runt lite där, fick inte med mig någonting hem! :o Men iallafall, när jag kom hem så bytte jag om och sen drog jag ut till cykelparken och mötte upp Ben-Bertil Ulf , Göran och Ingmar. De vill säga Jesper , Kasper och deras polare. Vi hade de najs, tills Jeppe kastade vatten på mig. Blev helt jävla blöt, inte snält men baxade Kappes jacka så lite bättre blev de ju! Drog hem vid typ 4 då jag började fixa mig inför kvällen!

De blev inte värsta fixningen, men körde på jeans och en tröja instopppad. Enkelt, har dock ingen bild. Men aja, drog in till stan och sen vidare till Hard Rock café där jag mötte upp Sara, Johanna, Filippa, Sofia , Jessica, Evelina och Viktoria. Och vi har haft en riktigt jävla underbar kväll, måste göras om! :D När jag kom hem ringade jag pojkvännen och sen snackade jag med han till typ nu !
Bilder kommer ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0