Ceeepedag!


Vete fan vad jag gör? :s

Asså seriöst skoldagen va heeeeeelt sär. Blev typ värsta samtalet om en grej. Blir de inte bättre så tänker jag seriöst byta skola! Drog tidigare på grund av saker. Drog till Falkberg med Marta då och va med folket där. Träffade mina älskade cykelpojkar då också! OM jag va på bra humör då asså, som jag sa innan jag gick dit för varken jag eller Marta va på bra humör : Dom där killarna är dom ENDA som kan få mig på bra humör! Och jag menar de.. Så dom fick mig ju såklart på as bra humör igen. :D Drog ju som ni vet upp till farmor med kusinen. Och va där ett tag. Hade de as mys, vi satt ute i solen och stekte och bara pratade och så vidare. Naaajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0