Vilken jävla dag!

Hejhej, måste bara säga att den här dagen har varit kaaaaaos! Omg, kom värsta gänget till vår skola för att göra en sak. Och Alex va där, fick typ panik! Och ingen berättade någonting för mig så jag taggade dit när alla typ va på vägg bort. Men bra va väl de kanske? Jaja, sen hände de massa skit! Och de blev ännu mera kaos! De blev fan hemskt, och jag började grååta så jävla pinsamt men så kan de gå antar jag? :O Vi drog till centrum och då hade de varit fajt där med. De häände ännu mer saker och ja nu är de skit ! Sämsta dagen på länge faktiskt..

Att se han stå där, han kollade mig i ögonen. Omg, haaans leende åååh bara allt. Nej, nu ska jag sluta. Sitter iallafall och pratar med honom nu! :D Happyfejs, tihihih! Naaawiie , iallafall så ska vi deppa ikväll. Sen kommer hennes söta föräldrar hem från London! Men vi ska tjocka oss ikväll sen får vi se vad som händer senare. Bloggar nog senare, känner att vi måste typ praaaaaaaaaaata sönder nu! :)


Idag ! (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0