Daaagen!

Tjenis penis, haha don't ask! ;) Jaja, sitter iaf och kan knappt skriva. Har så 7kt ont i min arm, landade nämligen på den. Svårt att förklara men gör de sen.. Iallafall, så chattar jag lite med Johanna och Stina. Knäppa brudar de där asså. Taha, älskar dom iallafall! Hursom, så va dagen rätt chill. Hände väl inte speciellt mycket, jag och Maria drog till tåget efter skolan. Där vi mötte ROOOOOOOOOOBIN! :D Snackade inte så mycket för tåget kom. Åkte til huddinge för select träning med innebandyakademin, kulkul! Innan de gick jag in snabbis på h&m. Hittade faktiskt ingenting! Men aja, mötte upp Vendela och vi gick sen till Huddinge hallen för den hära träningen dåra. När vi kommer på parkeringen ser vi Johanna och Filippa. Så vi gick in med dom! Träningen började och eftersom de är typ värsta utagningen och shiet, så lite nervöst blev de väl?

Jahapp, vad mer då? Jo, juste skulle berätta om min arm. Haha, låter muppat men aja. På träningen idag så spelade vi två mål och jag blir som vanligt fälld, men den här gången tar jag emot mig med en arm och armen typ viker sig åt fel håll, så jaa. Typ stukat den men vafan, de ordnar sig antar jag? Så nu ska jag sluta gnälla. Men ett pluss är att jag fick mami att göra min matsäcka jag ska ha imorgon eftersom vi ska åka skridskor! Taha. :D Men nä, nu ska jag sluta snacka och dra mig till duschen. Pösshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0