Bra start !

Tjena, haft en bra start på veckan? :) Min har varit helt okej, kul att träffa alla efter helgen. De verkade som om de inte bara jag som hade haft en toppen helg! Och de är ju inte helt fel, eftersom att hela högen va på himmla bra humör! :D Vi började iallafall 20 i 9 med SO , efter hade vi Svenska då kollade vi klart på I taket lysser stjärnorna som vi också läser! Asså jag trodde seriöst att jag skulle börja strört gråta när hennes mamma dör och allt de där! Hemsk film, men ett måste för alla att se enligt mig! :) Efter de hade vi typ lunch och senare Engelska och tillsist Matte då satt jag och Mickan vid NO;n där beeeeebi hade lektion! Så han kom ut efter att han slutat och han och Anton I gick ner med oss till Tumba. Jag och Maria åkte hem till mig och sen dess har vi typ kollat på tv och rensat min garderob. Hon fick sitta och säga Ja/Nej till vad jag skulle ha eller inte. hahah ! :)

Men iallafall, så har alla grejer från IKEA kommit nu så nu ska vi BYGGA! :D De blir nog tyvärr bara sängen idag eftersom att listerna måste upp och så, men de är ju bättre än inget! Iallafall, så ska jag ladda ner lite låtar och stuffs. Bloggar imorgon bitti ist för jag börjar nämligen 9:20 imorgon :D


Haha old pic av mig och MARIA ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0