Från botten till toppen och ner på hälften igen!

Hej bebisar! :)

Gårdagen slutade inte direkt i depp , utan mer med ett leende på mina kläppar härligt! Och idagrå? Jag vaknade exakt som jag somnade. Med ett léende på läpparna. Härligt! :D Dagen fortsatte väl helt okej, fick höra att dom som kom igår skulle komma idag också. Fick lite smått panik, men dom kom inte som tur är. För jag typ gjorde bort mig för en av dom igår. Jaja, hursom så rullade dagen på bra. Vi sjunger fiiinaste låten på musiken! Assåå ååh, den är så fin! Aja, bästis drog efter lunch. Satt och snackade med Aldin ett tag och så. Och aa, den söta ungen är sjuuk! Tahah, han va fett arg på att jag kramade honom igår. Ojojoj, haha! ;) Jaja, iallafall så slutade jag 3. Då drog jag till tumba och hoppades på att han skulle vara där. Men de va han inte. ;( Nej, vad patetisk jag är. Ska sluta med de nu!

Tog bussen hem, åkte med Alle, Edde, Mickan och Maria. Satt och snacka med Alle och Edde om typ massa grejs. Dom kastade godis bilar på mig, INTE OKEJ! Aja, ska plocka ur diskmaskinen nu och lyssa på musik. Vo hörs senare, orkar inte skriva mera ! :o


Läänge sen!


Kommentarer
Postat av: Wilma <3

frågestund på min blogg snälla va med :)



http://meandmypinkworld.blogg.se/2011/march/fradestuuuuuuuuuuuund-fraga-vad-du-vill-i-ett.html#comment

2011-03-13 @ 13:54:08
URL: http://meandmypinkworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0