Tidsinställt inlägg !

Tja, just nu har jag rast. Haha, sitter antagligen med älskling, Marta, Anton och Jonte kanske Olle också man vet aldrig? Men vi sitter nog antagligen och steker om de är sol! Jag sitter antagligen och se as stek ut i mina as stekiga brillor.

Åååh, vad jag älskar mitt liv asså! Sommar närmar sig mer och mer för varje dag! Snart kan man gå runt i shorts och känna sommaren vart man än går. Fan vad jag längtar! Behöver inte ha sommar, bara jag har den där sommar känslan i kroppen. Den får mig alltid på så jävla bra humör! Går inte att beskriva, själv har jag och skå bestämt att sommaren 2011 kommer bli den bästa i hela mitt liv och de ska den fan bli också! Med ssc, select, guldkort, stendal, alla polare helt enkelt allt !


Kommentarer
Postat av: Claudia

söt du är!<3

2011-03-24 @ 19:14:29
URL: http://claudianunez.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej



Snälla skriv vart du köpte brillorna ! Typ döör va snygga ! Jag ber dig SNÄLLA !

2011-03-24 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0