Stan idag !

Hej på er, dagen har varit helt jävla perfekt! Förutom en grej som jag inte tar upp här. Personen de handlar om vet de själv. Du vet att jag älskar dig massor, inge snack om saken. Lyssna på mig bebiiii, jag vet att du klarar av allt de här! Iallafall, så har jag och Marta haft en suuuuper rolig skoldag med bland annat Anton och Jonte W. Najsiga snubbar de där, faktiskt våra bästisar! :D Vi hade typ 1½ timme matte också, hemskaste lektionen på hela jävla dagen! Inte för att jag inte tycker om matte och för att lektionen är lång för att för de första så är jag bra på matte och sen så får man ta en rast i mitten av lektionen. Men grejen är att vi har en jävla sur kärring som hjälplärare. ASSÅ FUCK HENNE! :mad: Hon fick mig på så jävla sämst humör så de finns inte, jag och Marta typ lacka ur på henne. Hon skrek på oss och sen säger hon Varför har ni så jävla dålig attityd mot mig för? vi bah äääh? Inte fullt normal den där människan asså! ;s

När vi hade slutat satt jag, Marta, Kevin, våra bästisar och några till och snackade sen gick dom alla in och vi gick till tumba och gick till banken. Najs, så nu funkar mitt kort! Vi drog vidare till tåget och sen till stan. Vi mötte upp Elmina på tåget och drog vidare in till stan. Där vi flummade runt och shoppade. Riktigt rolig dag, minnen för livet ! :D (Bilder på vad jag köpte kommer) Kom hem typ alldeles nyss, så nu ska jag fota de jag köpt sen blir de bilder från dagen och på de jag köpte ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0