Sådär, back on track!

Sådär ja. Tillbaks igen, åt också! Duktigt av mig.. :O Jahapp, dagen va najsig! Har försökt få älskling att berätta en grej för mig men han väägrar. Fett taskig juuu! ;( Ska fan få ut de ur han! Aja, sista lektionen va chill. Hade ont i huvudet så satt med Daniel och älskling och vilade. Hade värsta huvudvärken! Inte okej.. Men fick en huvudvärkstablett och sen vila. Så de va najsigt! Gick också ner med dom till tumba. De va väl najs antar jag? Närå, de va de! :) Träffade lite folk där nere också de skulle tydligen bli värsta bråket igen . Men dom andra kom inte, taha fail! Träffade Alex, Ivan och någon snubbe till också snabbt. De va väl najs, stod ett tag med brudarna också men drog vidare med Kevin.

Tog bussen hem med Marta satt här och gjorde våfflor och snacka skit! De är naaaaaaaaajs :D Hon drog vid typ halv 7 kanske? Sen dess har jag typ pluggat på no provet som jag har imorgon! Gillart, tror jag kan allting också!


schteeeeeeeeek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0