Sääääämst på jorden = My Christin Eriksson

Hej på er , sitter just nu och tittar på bygglob. De diggar vi ! Fast nu är de paus.. ;( Iallafall, så har dagen varit najs ! Lämnade in min so uppsats som jag har jobbat med hela helgen. Känner mig nöjd med den, så de är bra. Får väl se hur de går med den! :) Iallafall, så väntade jag, bebiii och MartaOlle. Men tog inte bussen med han tihihi. Skulle igentligen gjort de men glömde lite saker. Vi alla förutom Olle drog vidare till Martas piano. Mötte Vierikko och någon snubbe till snabbt. Jag och bebiii satt utanför när hon hade piano. Snackade om allt mellan himmel och jord. Marta drog hem och jag och bebii drog vidare till Tumba centrum och typ gjorde inte så mycket, skulle gå upp med han hem för han skulle typ hem. Så vi kommer upp, sen ska jag dra. Då får han för sig att gå med mig ner igen! ;) Så kan de gå, möte upp mami och vi drog till banken. Pappa kom och hämtade oss och nu sitter jag här hemma.

Helgen va najs och som ni nog märte så bloggade jag i n g e n t i n g. Hade inte tid, i lördags hade vi tjej kväll. Super mysigt vare! Lyckatlyckat, vi kollade på Beck hela natten. Tummen upp! Nej nu ska jag sluta snacka, vi hörs senare ! :)



Idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0