Roligaste helgen eveeer !

Tja på er! Har inte bloggat sen i fredags kanske till och med torsdags? :o Ojojoj, så kan de gå. Nej men faktikt så är de här första gången jag är hemma sen i fredags. Iallfall, vad har jag gjort då? :O Jo jag har varit uppe på lida med mina älskade dottar, ni som läst bloggen ett tag vet vilka de är! Annars så kan jag ju berätta att de är mitt 98 lag. Och dom är mina döttrar eftersom jag är älst eller iallafall nästan! ;) Aja, i fredags åkte vi till sköndal och spelade mot dom vi van med 4-1 och 1 mål av mig ! Spelade back 2a perioden, de gick faktiskt as bra! Kanske min framtida position(?).. Efter matchen drog vi upp till lida där vi skulle bo.Fick våra stugor och hade de mys, vi gick ut ett tag för aik 96or bodde också där men dom satt vid en typ eld så vi snackade aldrig med dom. Jag och 3 till gick in och satte oss på sängarna och snackade om allt och ingenting. Så jävla underbart! :D Gick och la os runt 12.

Och sen va de att gå upp vid ungefär 9, men eftersom några vaknade innan och började prata och så blev de att vi gick upp vid typ halv 9 ist :o Vi gick ut och typ sprang med boll upp och ner för backar bara för att få bollkontroll. Sen gick vi ut på isen och körde match, as kul va de! Ramlade typ 1684352gånger. Och typ 10 gånger på knäna så nu är mina knän helt blåa! ;( Vi drog efter allting och kollade på 96orna som spelade mot älvsjö. Efter de åkte vi upp och åt på pizzerian. Sen va de dags för träning! ÄLSKA! Roosen och Jareman va me på vår träning så de va kul, lite pinsamt va de men vafan de får man väl leva med. Vi tränade i typ 2½ timme sen drog vi tillbak till lida och duschade och fixade oss inför kvällen då vi skulle sitta vid den där läger platsen med en brasa som killarna satt dan innan. Iallafall, alla började fixa sig och skulle ha mag tröjor och hela skiten. De slutade med att ingen hade magtröja eller lite finare utan typ mjukisbyxor och så. Haha, vi är ju för roliga! ;) Vi fixade iallafall en eld av de som fanns där typ ved och kartonger som dom hade slängt. hahaha, asså inte i papperskorgen! vi satt där på earth hour + typ 1 timme till och bara mös! :D Så jävla underbart de va asså, vi drog in vid kanske 11-12 och fortsatte snacka! De blev väl sängen efter ett tag.

Idagrå? Vi blev väckta runt 8, för att fixa de sista och sen lämna Lida. Vid 11 hade vi match, så de blev lite stressigt om man säger så! Vi spelade mot p99 och förlorade tyvärr med 1-6 men målet va av mig! :) Snyggt rakt i vänstrakrysset. *stolt* Matchen tog slut och aa nu sitter jag här och ska slänga mig i duschen! Sen blir de IKEA ! :D


I torsdags typ, bilder från helgen kommer när folk har lagt upp dom! Glömde näligen min kamera så smart som jag är ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0