Plugg !

Hejhejjjj, Har nu suttit vid denna jävla dator med Wikipedia och typ 1000 andra sidor om varför Stormaktstiden kallas stormaktstiden. Måste skriva minst två jävla sidor om de. Och Jag känner mig redan klar efter en liksom? Måste typ vara klar idag också eftersom vår skrivare här hemma är helt fuckt up och allting inte bra! :o Aja, tror nog att jag faktiskt lägger ner dehär för just nu för jag blir bara irriterad + att jag har svenska 2 do också. Asså jag får fan ADHDryck snart! Är så otroligt skoltrött, vill bara skita på de här asså!

Jaja, kom på att jag faktiskt inte har någonting kul att säga om dagen. Eller iallafall inte saker som jag tycker är kul? ;) För jag tycker ju inte att de är speciellt kul att bli helt ner dränkt i vatten av killarna. Fast Karro va fan värst! Tycker synd om de filuren, verkligen! Slutade vid typ 3 någonting, drov vidare till Tumba centrum. Och sen hem till Marta där vi hade de mys! Käkade våfflor och kollade på beck, kan inte bli bättre. Och nu känner jag att jag är på god väg med min so grej också faktiskt , jag har ju iallafall en början! Och de är ju riktigt bra! Så de va ett helt okej slut på dagen! Fast jag tror nog jag ska byta fråga jag ska skriva om.. Nej nu ger jag upp! Jag bloggar mer imorgon, för nu ska jag läsa I taket lyser stjärnarna som vi läser på svenskan ! :thumbup: Sen blir de väl att kolla på en film eller någonting, tror nog att de blir mjukis kläder till skolan imorgon är så otroligt trött! Men vi får väl se vad de blir! :question: Ska iallafall fixa mig efter de för sen ska jag och Marta ut på kvällen. Men aja nu ska jag sluta snacka pusshej!


Just nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0