Mobilblogg - fullt upp idag!

Sha, ligger nu i sängen och kollar på Wallander och messar med lite gulligt folk. Har haft fullt upp idag, va ju med Marta sen mötte vi upp hennes sötnos och jag drog hem för att träna. Drog på Wallander träningen som vi sämst rent ut sagt ! Jaja, då är de skola imorgon då. Asså usch, längtar inte direkt men de finns ingenting att göra åt saken. Fast lite najs är de ju att träffa alla igen. Drar på träning i huddinge sen, de är komplicerat men aja. :) Och vill ni veta en sak? Haha, klart ni vill. Min glädjespridare, lillebror, bästavän, mitt allt har bytt skola! Vem ska nu få mig på bra humör på morgonen om inte han? De är hemskt! Jag hoppas att han bara driver med mig men är hemskt ganska säker på att han inte gör de. ;( Asså åh, vet inte vad jag ska göra?! Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på filmen vi hörs imorgon :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0