Med sonen !

Hejhej, sitter nu med min son Maria heter han. Och ni som har läst min blogg ett tag vet ju vem hon är oj jag menade han..? :o Jahapp, vad har hänt idag då? ingenting, nej faktiskt inte ett jävla skit! Typ gått runt med bebis och Marta hela dagen! Men de är ju najs de också inte sant? :D Ska iallafall upp till Farmor och käka middag snart, mysigt! Vill bara att alla ska veta att jag ÄLSKAR min farmor! + pojkvän :blush: Vad mer då? Tror jag drar ut med Marta också när jag kommer hem hon snackade om att vi skulle träffa Robin och Mehdi, men vi får väl seee. Ska nog gå och sätta på mig ett par jeans eftersom jag har gått runt med mjukisbyxor hela dagen! Sköööönt ! :thumbup: VI hörs senare..


Hej jag och maria är snyggingar, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0