Kaos!

Sha! :) Dagen har varit helt kaooos , har gråtit och då menar jag inte för att jag skrattat så mycket utan gråtit! Men också skrattat! De har typ hänt massa bra saker och ännu mer dåliga. Aja, de va en chilldag iallafall. Vi slutade 20 i 3 då satte vi oss och väntade på 7a som radan hade slutat! Jobbigt läge.. Gick ner med Marta och Kevin min älskling. Satt typ och snackade om allt och inget när vi väntade på bussen. Drog hem till Marta, och hade de chill. Drog hem runt 7 och nu sitter jag hära och smsar med min älskling och kollar på semesterduellen. :D Sitter och diskuterar med älskling om att jag ska dra upp hans tröja men att han inte får dra upp min? Taha, är vi normala? Nääääe! Men aja, nu fick jag sms av han så ska svara! Skriver mer senare :)


Just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt

Kaosigaste dagen!

2011-03-31 @ 22:28:37
URL: http://meandmypinkworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0