Jag saknar dig bästavän!

 



Kommer du ihåg i sommras när vi pratade i telefon varje dag. När vi bara satt och prata ut om allt och ingenting. När du belv förvånad för att jag skrev sms så jävla snabbt. Och vi satt och skrev usch nej till varandra bara för att jag sa de hela tiden. Men bästis, kommer du ihåg första gången vi träffades? Och vår vänskap klickade på en gång. Vi tappa kontaken när skolan började igen och nu har du bytt nummer och jag kan inte få tag på dig typ. Så jaa, vi får väl se hur de blir. Åååh, vad jag saknar dig vännen! Hoppas vi ses i sommar för de är verkligen någonting jag vill, du är en vän värd att ta tillbaks kontakten med. Men du är en av mina bästavänner, och jag saknar dig som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0