Ett måste !

Snackis just nu är ju filmen Black Swan, har själv sett den. För ungefär två veckor sen men idag kommer den ut på Bio i Sverige. Och för mig är de ett MÅSTE att se den på bio, så ska ta och dra mig till en biograf någon dag och titta på den igen. Och de tycker jag att ni också ska göra, speciellt ni som inte har sett den! De är en otroligt bra film, faktiskt en av mina favoriter.

De handlar om en tjej som heter Nina(Natalie Portman) som går på balett skolan i NY. Hela henes liv är balett och hennes mamma är på henne mycket om att bli Svandrottningen när dem nu ska sättas upp. Men de kommer konkurans och de gör henne stressad. De händer också massa andra saker som jag inte tänker avslöja för er.
En otroligt bra film säger jag bara, här har ni trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0