Du ger dig fan inte på mina vänner!

Sitter här och vet inte vad jag ska skriva om. Ska väl försöka hitta på någonting, har lust att duscha. Men nä, nu blir de nog tv. Tror de är Big Brother nu! :D Sen blir de dusch antar jag. Ni vet ju att jag äääälskar att duscha så.
Kan ju kanske dra morgon dagens planer? Inte för att dom är så många men iallafall.

Jag drar med och kollar på mami's match. Är grymt spelsugen och hon hade spelare så dom klarade sig så jag fick inte vara med ;( Men aja, finns ingenting att göra åt saken. Ska iallafall ner och kolla. Sen ska jag nog försöka få tag på älskling nu och kolla med han om han kan träffa mig eftersom jag inte träffade han igår. Så vi får väl sen! Sen har jag lust att åka och träffa farmor. Fråga inte, jag ÄLSKAR min farmor! Men vi får väl se vad de leder till.
Bilden är typ 1 år gammal så ni vet! Nej nu ska jag sluta snacka, pööööss!




Seriöst, där sprack allt. Du har gått för långt nu! De blir inte kul för dig, nu är jag inte rolig längre. Nej seriöst, du ger dig fan häller på mina vänner! Du kan ge dig på vem fan du vill, men när du börjar hålla på med mina vänner då är de ingen lek längre lillen! Säger du en jävla grej till om honom. Då får du med mig och göra och då blir de inte roligt för dig kan jag ju tala om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0