Ångest, ångest, ångest!


Sitter här och har lite smått ångest över att vi har så mycket snö kvar. Fråga mig inte varför, men kan vara för att jag vill ha sommar nu! Fast jag är nog inte ensam om den , men nu har ed varit sol typ 4 dagar i rad. Så nu börjar ju iallafall våran nära mig hoppas jag! :D
Vill inte ha tjocka jackor och uggs på mig längre, vill kunna ha bara en tjocktröja och convers, kanske inte ens en tjocktröja? Vill kunna springa runt bikini på Stendal. Lägga mig ute och sola och bara njuta av livet. Jag vill ha sommarlov, inte sport eller påsklov. Jag vill ha sommarlov NU!
Jag vill att de ska vara EXAKT som dom säger i låten NUNUNUNUNUNUNU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0