Tack för att du finns!



Har suttit med han i telefon nu några timmar. Ringde och väkte honom. Mådde piss därför ringde jag honom, han får mig alltid så otroligt lugn och jag kan prata med honom om allt! Finns inga ord för hur jag kan beskriva vad han betyder för mig!

Utan dig hade jag legat på botten. Du tog mig upp på toppen igen! Tack för de. Tveka inte en minut på att ringa till mig när du mår dåligt. Precis som du sa till mig när jag ringde dig: Jag kommer alltid att ställa upp för dig oavsätt vad! Vilken tid som helst var som helst! Så finns jag alltid för dig! Jag trodde inte att de fanns killar som du. Som är så perfekta. Helt sjukt att jag hittat dig efter så länge som jag letat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0