Såhäääär peppad just nu asså !



Såhäääär glad just nu, mitt humör är på topp. Jag känner att allting håller på att vända och de är bara helt jävla amazing! :D Jag tror skiter i honom nu, jag trodde att de va han som skulle göra mig glad. Men Jag skiter i nu, mitt öde verar redan vara skrivet. Därför ändrar jag på de nu! Jag ska le och se så fucking glad ut. Jag ska få dig att falla. Precis som jag alltid gör för dig! Du tog mig aldrig på allvar. Du fick de du va ute för! Du fick mig i säng. Visst , men nu är du fan ingenting längre! Du kom, du gick och visstvisst jag tycker om dig. Men om du ändå tänker dissa mina sms, trycka upptaget när jag ringer, bara gå förbi när jag kommer och hålla på med alla andra! Är du fanemig ingenting att ha! + du blir bara fulare och fulare för varje dag som går, fixa din attetyd så kanske du kan fixa tillbaks ditt utseende också! Puss pårej!


Fyfaaaaaaaan, va pepp jag är på dehär asså! O h M y G o d, skolavslutning imorgon. Sen är jag friiiiii! Så jävla härligt! De första dagarna ska jag bara släppa allt och bara låta allting vara. Inte tänkta, inte hoppas. Jag ska bara leva livet helt enkelt. Sen är de ju som ni vet select och en vecka senare sportscamp. Där blir de att träffa nya människor, nytt folk. Men även att få spendera en hel fucking vecka med min finaste epilepcikatt Amanda och lilla Rikard!! Och de bästa av allt där emellan är de ju midsommar! Och då ska jag förhoppningsvis fira med Riiiikard(igenrå), Daniiiiiiel, Mooooa och de folket. :D Så de är riktigt jävla najs! Såjäääääävla pepp, så de finns inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0