Min dator har cepat och min tankar snurrat.



Jag tror jag gjort de ända rätt nu. Att lämna dig utanför mitt liv! Att släppa dig, ditt nummer är borta. Är inte längre vän med dig på facebook. De kan inte bli bättre! Livet går vidare, även om du alltid kommer att finnas i en liten del. Men vafan, ditt beteende har förstört dig. Nu va de inte jag som sabbade de va du! Och kom fan inte tillbaks till mig när du ser att jag har ett leende på läpparna och när du märker att jag faktiskt kan vara utan dig. För de vet jag att jag gör. Styrkan du gett mig genom att vara som du är. Genom att dissa mig så otroligt jävla hårt som du gjorde. De är du som gjort mig så strak, och de är du som får de mit dig. Bra kämpat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0