Min baby fyller år idag(eller rättare sagt igår)!





Yes så är de. Min sötnos, Louise Mannerstål fyller nämligen år idag! Vet att vi inte känt varandra så länge. Men jag skiter i! För du vet inte hur mycke du betyder för mig. Som du sa, vi gör allting tillsammans. Vi skrattar tillsammans, vi skämmer ut oss tillsammans, vi lirar (bäst) tillsammans, vi gråter tillsammans, vi peppar tillsammanas, vi dunkar musik tillsammans, vi sjunger tillsammans och vi raggar boysen tillsammans.

Du vet när du gjorde dig illa, då jag sprang fram till dig? Att se dig ha så jävla ont , gjorde otroligt jävla ont inom . Seriöst, de är de någonting av värsta på hela veckan. Jag började ju gråta själv, de gjorde ont inom mig! Jag kände din smärta. Sen gör de exakt samma sak för mig när jag hade ont i min fot. Du är BÄST! Som sagt vi gråter tillsammans. Asså ville bara skriva de för att de betydde så otroligt mycket för mig!

Bruden, utan dig hade jag fanemig dött den här veckan. Du va där för mig när jag behövde de. Du kom alltid med ett leende på läpparna och ur sin mun skrek du; Min dingeling, min dingeling.. Du vet vad jag menar! Älskar dig gumman din dag idag. Och jag hoppas du har haft de otroligt jävla bra, tack vare mig och resten av Kluttarnas IK! För de va vårat mål idag! Grattis igen älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0