Jesper Nylunda är elaaaaaaaaak !

Drog och mötte upp Vendela, vi drog sen och träffade Kasper, Jesper och Jonathan skulle vara med men odm tappade bort honom. :o Men de va även massa andra folk, typ en till Kasper, några fler kommer inte ihåg! Vi va vid cykelparken med dom. Hade de najs slutar ju såklart med att vi står och kastar vatten på varandra. Suck Fast lite skönt vare ju , de va ju varmt som fan! Men sötungen Jesper, dränkte mig med sin jävla kanna som han hade hittat. Och Mobil hade jag ju självklart på mig, så aa den mobilen värkar just nu döööd! Så hejhej gammal Nokia! Men får leva med de, hoppas på att min mobil kommer tillbaks från lagningen snart! Men nääe, nu ska jag sluta snacka. Pusshej! ♥


Otrooooligt gammalbild, men har inga bilder på denhär datan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0