Jag älskar sommarlov!

Älskar bara dessa sommarkänslor! Älskar att kunna åka runt som man vill, inga tider att passa. Ingenting att gå runt och deppa för. För mig gör sommaren allting på topp. Visst vissa dagar är de bajs! Men så är de alltid, men efter en kväll/dag men några polare, vid en strand och musik så är humöret på topp igen och man glömmer liksom bort allting. Så är de iallafall för mig! Ville bara säga de..

Men hej på er! :) Har precis kommit hem varit ute med lite people. Iallfall, så har dagen spenderats på brosjön med Bea, Nelly, Therese, Hanna, Lova och Jojo. Trevlans! Går dagen spenderades också där fast med Nelly och Wanda. Senare drog jag och Nelly på bio , vi såg super 8 riktigt bra film! Sov hos nelly senare, och idag tog vi bussen till brosjön och aa resten vet ni! :)
Om någon timme eller så drar jag ut och springer , de är najs! Nu jääävlar, ska de byggas muskler ochsåvidare! Önska mig lycka till..!


Sista skodagen, OM jag va glad då asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0