Idag är en bra dag , våra liv rullar på. 7A i finalen de är bara så lalalalla.

Så jävla härligt väder de är ute asååå! Helt gal1! :D Idag har vi spelat fotboll hela dagen, eller nja! Men vi har haft fotbollstunering så. Har varit ute hela fucking dagen, älskaaaa! Dom typ tvingade mig att spela, när vi mötte 7A som jag sen hejade på :o Hahah, don't ask! De gick säämst vi förlorade men jag tog iallafall bollen av Aldin så jag är stolt ! :D Finalen va mellan 7A och 9A, hejade på 7A. Jag och Nelly gjorde en låt till dom! HAHHAHA!, de va helt klart bääääst visst? :D Vi sjöng om typ alla i deras lag också. Som att Aldin skulle sätta straffen och shit. Och vad gjorde han? Jo, han SATTE DEN! :D Grymt bra kille dedär! Men jaja, jag ska dra och öppna en cola och sen ska jag lägga mig på studsmattan och sola. Ett tag , för inne ska jag iallafall INTE vara. Menmen , de va allt för just nu vi hörs senare!


Nyyyyss !

Kommentarer
Postat av: Nelly L

HAHAHHA,fan bästaaa ju ! dom borde tacka oss för den finfina låten ! :d <33

2011-06-07 @ 18:32:27
URL: http://nellylopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0