Hemma igen då !

Hej på er mina underbara läsare, som fortfarande läser efter att jag inte bloggat på typ 1 vecka. Höhöhö! Så kan de ju gå ibland, men nu är jag tillbaks igen! Snyggare, smartare(?), roligare, och defenitivt myyycket mer tränad! Jag har haft en sjukt jävla rolig vecka tillsammans med mina små söta b-rudar från Kluttarnas IK! + 4 nya tjejer från Örebro. Otroligt roliga tjejer, skulle inte kunnat spenderat dehär lägret med några bättre. Jag kan inte förklara med ord hur kul de har varit! Vi tog oss till finalen i den lilla cupen som va. Dock förlorde vi den mot våra super söta rumskompisar Södermanland! Men de va dom faktiskt värda. Många tårar blev de. Men lever ni igen! För mig gick de ganska bra och så på träningarna. Förutom att jag stukade foten på den näst sista. Innan cupen, så spelade inte dom första 2 matcherna. Men sen va de min tur också! Vi mötte Stockholm nord, alltså blev de derby. Då gjorde jag faktiskt 1 mål. Så de gick ju helt okej för mig liksom! :) Den matchen vann vi med 5-4. Jämt va de allt, men vår hejaklack va bäst så de hjälpte oss massor!

Sen kommer jag till de roligaste, de nya folket. Säger bara Kärlek! Torsten, Ivan, Oliver, Risberg, Fa, Karrå, hela södermanland f98 och typ cirka hela nord p98. Kärlekkärlekkärlek. Ni har gjort min vecka! C'ya in summer, right? :D Iallafall, så har jag även lärt känna dom från Hudding riktigt bra. Jag och Tess blev tighta tillexempel! Riktigt kul faktiskt! Sen även massa kärlek till folket man redan kände. Man får ju inte glömma dom! ;)

Nä, men nu ska jag sluta snacka. Vill bara säga Selected player 2011 äääägde! Bilder och så vidare kommer! :)


Ful förstörd brud just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0