Grow up !



De här funka inte, okej? Jag orkar inte me att folk ska hålla på att kalla människan "din alex" vadå min Alex? Han är långt ifrån min! Men de jobbigaste är att vissa folk kommer fram och ställer massa frågor. Andra snackar bara om de ganska högt om vad fan han och jag gjort. Vad fan spelar de för fucking roll? De va länge sen nu, iallafall i min värld.. Hur mycke ryckten de än går runt om mig, skit samma! Jag vill inte veta dom! Låter folk tro och tycka vad fan som helst! Låter folk tro på dom där rykerna, både han och jag vet vad sanningen är. Och för mig är det de vikiga. Mina vänner tror på mig inte på något fucking rykte! 

Blir bara så otroligt trött på att folk ska sprida massa saker som inte är sanna! Sen helt randome människor kommer och säger Amen ska vi inte dra till toan på idro? Man bara: Whatafuck? Vad kom de där ifrån. Då går de ett jävla ryckte om de. Ryckten är fan de värsta som finns. Har ingen aning om ver som spridit dom. Men seriöst lilla du, väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0