Gaaaalen gårdag!

Godmorgon, min dator va helt upfuckad igår så de funkade inta att blogga. To bad! Iallafall, så va vi ju på brosjön. VI hade de sjukt mys, spelade gitarr snackade och bara hade de sjukt roligt. Vi tog typ halv 9 bussen hem, vi satt och spelade på bussen också. :D Hahah, riktigt mysigt. Sen kom de på typ 8 killar som satte sig framför oss och typ började aplodera och grejer. En av dom satt typ och kollade på mig som spelade gitarr hela tiden. De va väl typ de? Hade iallafall en super mysig kväll, och de SKA göras om i sommar!! :D

Idag, ska jag träffa Vendela. Ska nog sova där också! Så de är najs. :) Men nu ska jag ta och äta frukost med min kääära familj. Vi hörs bitches ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2011-06-11 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0