Chillar med livet!

haha! Vi va för inte så länge sen ute och gick med Blåa tofflor snacka om sexigt asså! :D Fyfan säger jag bara, har nog aldrig varis så fin som då! Marta är just nu i duschen så jag passar på att blogga hära. Har också pratat med mamma i telefon. Älskar dig mamma! ♥

Imorgon ska vi upp tidigttidigt och dra in till grönan där vi möter upp Danni sötnosen som jag inte träffat på sjukt länge så de är najs(!) och även finisen Elmina! Vi kommer nog möta några där inne också! Så de är najs. De blir första gången jag är på grönan iår. Ska även hämta ut mitt guld kort imorgon! Efter de blir de nog att möta upp Alex sen dra hem till mig. Han och jag bara alltså! As mys.. Senare kommer marta och sen slaggar vi hos lilla mig! :) Najs som bara den men jaja, Marta kom nu så vi ska sätta på en film nu. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0