Can't sleep..



Mina känslor bara snurrar inom mig, dehär funkar fan inte. Jag kan inte gå runt och lossas som om jag ingenting vet. Även om jag vet att du gillar mig, eftersom du erkänner de till min bästavän. Jag vill träffa dig, men jag vill inte förstöra någonting. Jag vill inte förstöra murarna vi byggt upp tillsammans genom ett förhållande. Jag tänker inte förlora ännu en riktigt bra vän pågrund av kärlek. Nejnejnej! De går bara inte. Även fast jag tror att mina känslor för dig växer mer och mer! De över väger numera från vän till lite mera. Jag vill, men kan du lova mig en sak då.. att de inte kommer att förstöra någonting. Jag vill inte förlora dig, som med dom andra. För du har betydelse i mitt liv och de är inte lite häller! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0