Båååt !

De blev inget med att dra ut och fota! Vi drog istället ut med båten. Vi åkte förbi Utö, fyfan säger jag bara! Har massa minnen där ifrån och allting! Sist jag va där va med Rikard och hans familj och aa självklart min störda lilla familj. Fan va kul de va! Kommer ihåg att de började med att de va as fint och allting sen började de åska och regna! Hahah. Blev bara glad när vi åkte förbi där! :D Iallafall, så stannade vi tyvärr inte där ör de fanns inga båtplatser så vi åkta vidare till muskökrogen eller vad den nu heter. Och där va de ju inte direkt första gången man va där! Papi har spelat där och då va jag me, så minnen där ifrån också!
Men idag har de skapats nya minnen där! Och de känns super :D Jaja här kommer de biiiiiiilder !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0