There are not many things in life so beautiful as true friendship, and not many things more uncommon.



Nu när jag skrivit de där om att välja mellan vänskapen och kärleken så måste jag bara berätta att jag nu pratat i timmar med vännen. Och vi har pratat ut om allting! Och eftersom jag vet att du läser dehär nu, så MIN älskade vän, jag kan bara inte låta bli! Hela sportscampveckan fanns du där för mig du stöttade mig till 100%. Du va helt enkelt helt jävla bäst! Och inte nog med de du accepterade de hela på slutet. Dom flesta vet nog vad jag pratar om, dom som vet dom vet ni andra behöver inte bry er för de är inte värsta grejen nu liksom. Alla människor gör misstag. Men man måste få bli accepterad för dom! Och de va de du gjorde då sa att allting va okej, jag förstår att du blev piss of på mig , och egentligen så fattar jag inte varför du accade de för jag skulle inte gjort de!

Jag är så otroligt glad att jag hittat dig! Du vet priserna dom gav ut på avslutningen? Sunshine, Artist, Friend och fighter. Skulle jag gett ut egna skulle du vara sunshine. Du är verkligen min sunshine i livet, de är du som lyser upp när hela världen har slocknat. När alla andra vänder ryggen till kommer du till mig och säger Vi kan prata om allt. De är typ de gulligaste som finns! Jag älskar dig bästevän! GÖTEBORG KOMMER BLI BÄÄÄÄÄST !


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH ÅH, vem är fotografen då ? :D (a) <3

2011-07-16 @ 17:20:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; yeaaaah :D <3

2011-07-17 @ 13:44:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0