Sömnproblem? Ohjaa !

Kan typ inte sova! De är för varmt, jag har FÖR många tankar och jag är pigg som ett barn mitt på dagen och vill bara springa runt! Sitter och smsar med min käre kusin som varit på efter fest, eller kanske är? Ingen aning, men iallafall. Rolig chey de där! HAHAHAH! :D Jag och Vendela har kollat sex and the city 2. Mitt i allt när vi sitter och snackar, berättar jag någonting. Sen får jag inte något svar då har hon ju själv klart somnat! Hääääärligt, eller? :O

Iallfall, så verkar de som om Kasper och Linus har vaknat nu så dom kan ju underhålla mig medans jag är över glad och hoppig och allt vad jag nu är ! Dom ska typ spela golf, höhöhö! De känns bra att jag uinte gått och lagt mig än och dom redan gått upp man baaah öööh? HAHHAHHAHAHAHH !


Sötnosen sover!

Och även Marta soooooover ! Blöööö på detta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0