Mobilblogg - min dag

Jävla skit dator som alltid ska fucka upp, hade skrivit värsta braiga inlägget om min dag men då fucka hela datorn och allt stängs ner så självklart har ingenting sparats! Men aja, gjorde allt som stod på listan + att jag och amanda åkte till söderstadion! Får träffade jag Adrian, Jessica och Vendela. Trevligttrevligt, skulle åkt till farmor och ätit de va därför jag va tvungen att dra, men sen står jag och väntar på tåget och då skriver pappa. Ingen middag hos farmor, samtidigt pratar jag med sötnosen så frågade vart han va. Och han va i stan så åkte till honom ist. Alltid lika mysigt ;) iallafall, så är jag hemma nu och har precis ätit min middag! min middag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0