Little miss Sunshine



Allting faller på plats nu! De känns som om alla pusselbitar är lösta och mitt liv är verkligen på T O P P ! ! Allt knas är bara borta, jag har fått mod och styrka att bara skita i vissa saker vilket betyder att några av de bitar till pusslet kallat livet är som bort blåsta. Men att man hittat dom igen fast med en annan bild och annan betydelse. 
De människor som får mig att gråta är inte värda mina tårar längre. Jag har samlat mod till att droppa vissa personer och säga exakt som jag tycker till folk. Och de är därför jag mår så jävla bra just nu! Att de kan skilja så från dag till dag egentligen. Ena dagen mår man piss och bara hatar allt och inget, andra dagen som är idag då är de bara hur bra som helst och man bara älskar allt! Jag bara döööööööööööör för sommaren seriöst, jag älskart ! Jag ska inte sitta här och berätta hur jävla bra jag mår nu.. eller JO de ska jag ! De här är mitt liv jag lever min dröm, jag har verkligen tagit mig hit till dit jag ville nå. Nu ska jag stanna här. Skiter i ska spela säkert, för de är nu jag mår som bäst! Nu allting är på plats. JAG ÄLSKAR MITT LIV ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0