Gammal lista från Cosmopolitan.

Matvanor:
Bästa maträtt? Grillat, med en sallad eller så!
Bästa dryck? Vatten , Monster, mäsk, osv. de mesta!
Hat dryck och maträtt? dryck: Ingen aning faktiskt maträtt: fiskbullar
bästa alkoholdryck? -
Använder du smör på smörgåsen? Ja?
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis
Favoritglass? Pigelin
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? runt 500 kr kanske ?
Har du mer skor än kläder? Neeeejnej, verkligen inte!
Favoritplagg? Många, men ett av dom är kvajen!
Hatplagg? Ingen aning, men de finns ju en hel del kläder som hänger i garderoben som man liksom inte kan slänga
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? SOOOOOMMARLOV !
Vad vill du bli? Ekonom eller inköpare på något stort klädföretag som typ H&M eller så
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? haha ääähm?
Är lönen viktigast? lätt !
Boende:
Lägenhet eller hus? hus
Framtidsplaner med boende? Stoooort hus när vattnet !
Litet eller jättestort? Drömboende? JÄTTEstort
Landet eller mitt i stan? spelar mig ingen roll, skulle ju inte vara fel med båda två ! ;)
Mysigt eller sterilt? Både och
Lite allt möjligt:
Har du barn? Är otrohet okej? Jag är ett barn, nej de är de inte!
Älskar du någon? jag tror de..
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Min familj betyder meeeest !
Tycker du om att dricka dig full? höh..
Hemmafest eller krogen? Är för liten för krogen så hemma fest isåfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0