Rubrikbrist? Javisst!

Vet inte riktigt va jag tänkte när jag skrev de där om att jag inte skulle blogga. Men jag hade verkligen ingen lust. Men nu sitter jag här och snakar med lite sportscamp folk. Kulkul, träffade j ä t t e många i storvreta. Så de va roligt! Men hursomhelst, så blev storvreta skit lyckat enligt mig. Som ni vet så sov jag med Stina och Emelie och vi hade de mys. Orkade inte blogga mer på plats eftersom jag hade annat att tänka på. Men vi kom till kvarten i a-slutspel. Då vi looosade mot Nynäshamn typ, eller någonting sånt. Eller va de dom vi skulle möta imorgon kanske..? :-o
Jaja, men de blev iallafall suuuuuuuuuuper lyckat ! Love it. och jag nådde mitt mån precis. För jag hade ett mål att sätta minst mål och va gör jag? Jo jag lyckas få in  super fina mål. *stolt* Hihi, nej men faktiskt så va de så att de ena faktiskt va skiiiiiiit snyggt enligt mig iallafall. Och de gjorde jag när vi mötte Telje Tigers. Jaja, de va najs iallafall. Så jag är nöjd. + att vi fick till en riktigt rolig kväll/natt på onsdagen. Jag dööööööör asså, vi ringde hetalinjen och massa! Haha, sen så satt vi alla i typ flera timmar och bara pratade ut om allt och ingenting. Jag älskar er tjejor! Men nu ska jag ta och kolla klart på filmen sen så blir de sängen, ska till nynäshamn(..tror jag?) och kolla på mitt kära lag som spelar. Ville inte spela så följer med och kollar. Men jag skriver mera imorgon. Puss på er !


Hej de är en jätte gammal bild hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0