Storvreta imorgon! :D

Hejsan på er, har inte bloggat idag och fråga mig inte varför men jaja. Drog till Maria igår och sov där, vi gjorde väl inte så mycket. Men jaja, imorgon bär de av till Storvreta 2011. De ska bli otrolikt kul! Vi ska bo på hotell och e finns internet på rummen och Stina har med sig data. Så jag kommer att kunna blogga! Så ni blir inte av med mig inte ;) Hihihi. Ska sova med Stina och Emlie, så de är najs! Ska bli kul, så ska packa och sen blir de en låååååååååååååååång skön dusch. Eftersom..? Nej, jag känner att jag behöver de, älskar att duscha. :D Menmen, nu ska jag dra vidare till duschen bloggar mer sen! Ska försöka med att hinna med att lägga in bilder från födelsedagen! :) Men bloggar gör jag iallafall senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0