Pratdag!



Hej babes, sitter och snackar med Robin lite på msn och får typ miljoner händelser på fb för att Ellen gillar ALLA mina bilder i ett av mina album hej 150 kommentarer, hejhej! Hursomhelst, har jag varit ganska mycket med bästevän idag. Vi har ju fan 7kt mycket att prata om, vet inte varför men så är de bara. Och vet ni Johanna har kommit fram till att jag börjar bli lik Karolina. Bara för att vi är bäst liksom? Så va de inte så, vi är sjuka i huvudet. Haha, tänker faktiskt inte ta upp varför. För de är kanske så att man inte ska veta de. Men jaja, har flummmat som fan med Amanda och Bea idag. Kulkul! Hursomhelst, så är de träning om 1½ timme. Så ska fixa käk bloggar undertiden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0