Träning om 40!

Hej på er, första inlägget idag och de kommer seeent. Shit, va dålig jag blivit på att blogga i skolan och innan jag går till bussen. Inte okej. Men de känns som om jag måste komma in i skiten som kallas rutiner och vända tillbaks lite på dygnet så att jag kan vakna och kunna gå upp tidigare. Ist, för att gå utt i sira sekund och stressa gärnet till bussen. Hursomhelst, så har dagen faktiskt varit helt k. och de känns bra om man jämför med dom som har varit dom senaste dagarna. De har inte hänt så mycket, har umgåtts rätt mycket med Olle och Tjejerna. Så ja, inte så mycket att säga. Träning om typ 50 minuter, så ska väl ta bussen om kanske 30. Men jaja, bloggar senare när jag får lust. Pussen!


Ingen bild från idag, eller nu.. KAN INTE VARA S E R I Ö S PÅ BILD ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0