Tränat ännu mera !

Hej sötnosar!

Japp
, då har man varit på ännu mera träning och de är också träning imorgon! Lööööve it. Har dock träningsverk i armarna. Men de är ju bara ett eckan på att jag har kört gääärnet.. tror jag ? Hursomhelst, så började dagen på de bästa sätt som man kan tänka sig. Åkte buss med mina älsklingar, Marta, Angelina, Kasper, Linnea och lite annat folk. Man kan inte starta dagen på ett bättre sätt så på bra humör va ju ju .. i kanske? 10 minuter efter att jag eller ja dom gått av så vände humöret. Har ingen aning om varför, har inte varit på topp dom senaste dagarna verkligen inte. Känns som om de vänder snart.. öhm, hoppas jag iallafall?!
Hursomhelst, så har jag inga kommentarer om dagen de har verkligen inte hänt någonting. Har typ suttit och snackat med massa folk om allt och inget. NEJ JUSTE! Haha, vi hade idrott idag. Och vi skulle köra någon tärnings grej. Men de spelar ingen roll, men så hursom så delade han i lagen typ 2 och 2 dom som satt brevid varandra. SÅ jag skulle hamna med antingen Bea eller Amanda. Blev med Amanda, emn eftersom jag har så otur så hamnade vi med dom bäääääääääästa a fast nä. Vi fick vara med Rasmus och lite annat folk. Haha, men vi vann faktiskt 1 gång. TIHIHI!

När jag kom hem så va mina farfrar och min farmor här, och ja jag har två farfar. Men dom har iallafall rivit väggen idag, mitt rum har blivit 7kt stooooort! Men innan de så kom dom till min skolan bara för att deras nyckel tydligen inte passade så då kom dom och letade efter mig i HELA skolan. Och sen kommer dom till korridoren när jag sitter med hela 7D utan för 7A's klassrum och allt de, tur va bara att de inte va några från 7a utanför! Och letar efter mig, seriöst jag trodde att jag skulle dö. Blev lika röd i ansiktet som Karolina. Flåt sis, men de känndes lite bra att säga så



Från nyår, igggga att jag ser ut som värsta typ fettot, tack .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0